tab

Thursday 8 October 2015

SET KESUBURAN SHAKLEE

Assalamualaikum :)

Rasa happy sangat sangat bila customer yang consume SET KESUBURAN SHAKLEE bagitahu yang beliau dah PREGNANT ! Allahu :')

Shaklee hanyalah asbab, yang menentukan adalah Allah swt. Tetapi kita sebagai manusia wajiblah berusaha :)

Customer saya ni dah lama kahwin tapi still belum ada rezeki untuk mendapat zuriat. Kemudian terdetik kat hatinya untuk mencuba set kesuburan Shaklee. Beliau mengamalkan GLA COMPLEX dan ALFALFA COMPLEX.

GLA COMPLEX membantu untuk menstabilkan masalah period tidak teratur. Sebab tu lah, jika anda mengalami masalah period tak stabil sebelum kahwin lagi better cepat cepat check doktor. Sebab ia berkaitan dengan masalah kesuburan.

ALFALFA COMPLEX pula jika diamalkan oleh kaum wanita ia membantu untuk merapatkan bahagian intim wanita. Dalam erti kata lain, ianya bertindak sebagai kacip fatimah. Orang lelaki pun sesuai juga untuk mengamalkan alfalfa kerana ia membantu untuk mengeluarkan toksin dari badan.

Untuk para suami pula bolehlah mengamalkan VIT E COMPLEX dan ZINC COMPLEX.

VIT E COMPLEX membantu untuk meningkatkan kuantiti sperma. Lagi satu, vit e ni sebenarnya dipanggil vitamin cinta tau. Ini kerana ia meningkatkan keinginan seksual antara suami isteri.

Jika si isteri mempunyai sejarah keguguran sebelum ni, supplement tambahan yang perlu diambil ialah ESP. ESP berfungsi untuk menguatkan rahim kita bagi mengelakkan berlakunya keguguran.

Saya listkan semula satu satu supplement untuk suami dan isteri :)
1. GLA COMPLEX
2. ALFALFA COMPLEX
3. VIT E COMPLEX
4.ZINC COMPLEX
5. ESP

Set kesuburan ini haruslah diambil secara betul. Untuk sebarang pertanyaan boleh whatsapp nida 012-2329070



No comments:

Post a Comment