tab

Tuesday 20 January 2015

Khasiat Vitamin E SHAKLEE

Assalamualaikum wbt.

Okay malam ni nak cerita seba sedikit tentang VITAMIN E SHAKLEE.

Vitamin E Shaklee kalau anda perasan boleh didapati dalam Set Kecantikan SHAKLEE. Perasan tak? Alaa mesti perasan kan. Anda semua pun memang penggemar vitamin E kan. Hihi.


Macam nilah rupa Vitamin E SHAKLEE

Saya sendiri turut mengamalkan pengambilan vitamin E setiap hari. Salah satu sebabnya untuk menjaga kelembapan kulit muka. Sejak mengamalkan Vitamin E kulit muka jadi moist je. Tapi taklah berminyak ye. So sesiapa yang mempunyai masalah kulit kering bolehlah mencuba vitamin E Shaklee. Kesannya pasti membuatkan anda teruja.

Vitamin E juga membantu untuk memudarkan parut jerawat. Parut jerawat yang hitam2 tu. Sangat berkesan. Tambah2 lagi kalau diambil dengan SR Vitamin C.

Takkan tu je kelebihan Vitamin E? Eh sabar2 haha ada lagi tau. Orait jom kita sama2 explore apa kelebihannya okay.

______________________________________________________________

MELINDUNGI JANTUNG - pengambilan vitamin E akan membantu jantung menjadi lebih sihat. Kandungan vitamin E juga melindungi sel darah merah utk mengelakkan pengasidan lipid.

MEMPERTINGKATKAN KEMAMPUAN REPRODUKTIF - pengambilan vitamin E akan membantu meningkatkan sperma dalam kalangan lelaki. Justeru mereka yang ingin menimang cahaya mata disarankan utk mengamalkan vitamin E.

ANTI PENUAAN - kesan daripada pengambilan vitamin e juga adalah ia membantu melambatkan proses penuaan. Ini bermakna golongan yang mengamalkan vitamin ini akan kekal awet muda. Garis halus kurang, kedut2 pun kurang.

ANTI OKSIDA YANG KUAT - anti oksida membantu untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Vitamin E juga mampu merawat masalah penglihatan.

MEMUDARKAN PARUT - untuk mendapatkan kesan yang optimum, vitamin e boleh disapu terus pada kesan2 parut.

MEMPERBAIKI ARTHRITIS - keanjalan salur darah dapat ditingkatkan dengan pengambilan vitamin E. Selain itu, ia juga mampu merawat kejang, pening, buasir, dan sakit sendi.



Okay dah cerita panjang2 ni, lupa pula nak bagitahu. Sebotol Vitamin E mempunyai 120 kapsul. Ya Allah berbaloi-baloi. Dengan khasiat yang banyak, murah pulak tu. Memang berbaloi. Berbaloi-baloi.

Berminat untuk dapatkan Vitamin E bagi menghilangkan MASALAH PARUT, MENINGKATKAN KESUBURAN, ataupun ingin MENJAGA KESIHATAN JANTUNG ANDA?

Jangan segan2 untuk PM/WHATSAPP/TELEGRAM/LINE.

Saya sedia untuk membantu.


****************************************************************************
****************************************************************************
Your TRUSTED SID,
Nida
012-2329070
ID: 1144980
Facebook : Nida AB
Instagram : shakleebynida

****************************************************************************
****************************************************************************











No comments:

Post a Comment