tab

Wednesday 21 January 2015

Khasiat Alfalfa SHAKLEE

Assalamualaikum wbt.

Malam ni jom kita berkenalan pula dengan Alfalfa ye. Oh ye lupa pula nak bagitahu. Bulan ni adalah bulan promo bagi alfalfa. Wah wah wah. Ada promo ye. Buka setakat Alfalfa je yang ada promo. VIVIX dan VITALEA FOR CHILDREN pun ada promo jugak! Hebat!

So bulan Januari 2015 adalah bulan promo bagi:

1. ALFALFA
2. VIVIX
3. VITALEA FOR CHILDREN

Tapi malam ni kita bincang pasal ALFALFA dulu ye. Next entry nanti baru kita story mory pasal VIVIX dan VITALEA FOR CHILDREN. Okay?

Sebelum tu nida tunjukkan dulu macam mana rupa ALFALFA ni okay.


Ni lah alfalfa ye adik2 :)

Haa nampak tak yang hijau bulat2 tu? Yang tu lah alfalfa. Bau dia macam herba2 sikit. Ada sesetengah orang yang tak tahan dengan bau dia. Hihi.

Kalau nak tahu, ALFALFA ni adalah sangat2 bagus sebagai agent detox. Nida memang akan suggestkan setiap customer untuk detox dulu badan mereka sebelum ambil apa2 supplement. Kadar penyerapan supplement akan menjadi slow kalau badan kita dipenuhi dengan toksin. Sebab tu lah pentingnya detox ni. Take note ya.

Selain tu, ALFALFA juga bertindak sebagai kacip fatimah moden. Ini betul2 bukan main2. Orang yang dah kahwin sesuai sangat ambil alfalfa ni bagi mengetatkan mana2 bahagian yang longgar. Opss. Hehe.

Juga bagi kaum hawa yang ingin merawat masalah keputihan. Keputihan ni jangan buat main2 adik kakak. Keputihan yang teruk boleh mendatangkan pelbagai penyakit. Ni nida bagi contoh ye, ada satu kes ibu ni baru je melahirkan. Tup tup baby dia kena admit sebab kena jangkitan kuman. Puncanya sebab ibu dia ada keputihan yang teruk. Ya Allah kesian sangat kat baby tu kan.

Khasiat lain alfalfa ialah untuk merawat alergik dan resdung. Contohnya alergik kat ayam ke, alergik seafood ke so boleh lah try alfalfa. In sha Allah berkesan nak hilangkan alergik tu. Pesakit resdung pun boleh ambil alfalfa untuk mengurangkan keradangan akibat resdung tu.

Eh eh tahu tak alfalfa ada dalam SET KURUS SHAKLEE? Yup memang betul. Alfalfa ni bertindak sebagai span yang akan menyerap kolesterol2 jahat dan mengangkut depa ni semua keluar dari badan. Maka tiadalah lemak jahat yang tinggal yang baik2 saja. Best kan?

Okay part khasiat Alfalfa sampai situ je. So sekarang nak bagitahu pasal promosi pulak. Shaklee bermurah hati buat promosi BUY 6 FREE 1 dan juga promosi untuk TWINPACK. 

Kalau awak2 beli 6 BOTOL, boleh dapat FREE 1 BOTOL. Apa? Banyak 6 BOTOL? Haha memang lah banyak mau bertahun-tahun baru nak habis kan hahaha. Kongsilah dengan kawan2, dengan mak adik abang. Cukup 6 BOTOL dapatlah FREE 1 BOTOL.

Alfalfa (Large) = 700 tablets
Alfalfa (Small) = 330 tablets

Nak dapatkan SPECIAL PRICE sempena PROMOSI ni jangan segan2 untuk whatsapp nombor tertera :)

****************************************************************************
****************************************************************************
Your TRUSTED SID,
Nida
012-2329070
ID: 1144980
Facebook : Nida AB
Instagram : shakleebynida

****************************************************************************
****************************************************************************






No comments:

Post a Comment